Search

Ο Ανδρέας Λαμπαδάριος ένας νέος κομμωτής με 8χρονη εμπειρία στο χώρο, έφερε στην Αίγινα το brand της Hairway
Στην οδό Αφαίας 29 λειτουργεί ένα χρόνο τώρα το κομμωτήριό του, από τις 22 Απριλίου 2019 και έχει καταφέρει να ξεχωρίσει στο χώρο και να εντυπωσιάσει με τον επαγγελματισμό του.

  • Ανδρέα, κατάγεσαι από την Αίγινα, σπούδασες κομμωτική και ζούσες στην Αθήνα. Πώς αποφάσισες να ανοίξεις στην Αίγινα ένα κομμωτήριο;


Ήρθα στην Αίγινα πέρυσι τον Ιανουάριο. Το αποφασίσαμε μαζί με την σύζυγό μου, κυρίως λόγω του παιδιού μας, για να μεγαλώσει σε καλύτερο και πιο υγιεινό κλίμα.
Ήθελα πάντα να κάνω έναν δικό μου χώρο. Να φτιάξω ένα κομμωτήριο όπως το είχα εγώ στο μυαλό μου, για γυναίκες και άντρες.  Να εξυπηρετεί στο ίδιο επίπεδο και τα δυο φύλα, γιατί  συνήθως τους άντρες τους έχουν σε δεύτερη μοίρα.

  • Ποια είναι η εμπειρία σου στο χώρο της κομμωτικής;


Τελείωσα τη σχολή το 2011 και από το 2012 ξεκίνησα να δουλεύω στη Hairway στο κατάστημα της Κηφισιάς, παράλληλα και στης Νέας Ιωνίας όπου εκεί γνωριστήκαμε με την Χριστίνα Καπίρη εμπνεύστρια και ιδρύτρια της αλυσίδας Hairway. Συνέχισα για 6.5 χρόνια στο κατάστημα του Αλίμου, πλάι στην Τίνα Στεργιοπούλου, η οποία με βοήθησε πολύ και πίστεψε σε μένα. Δουλεύοντας πλάι σε αυτές τις δυο πολύ ταλαντούχες και έμπειρες στο χώρο αυτό κυρίες, απέκτησα την εμπειρία που χρειάζεται και απαιτείται από την αλυσίδα. Η Κυρία Χριστίνα Καπίρη, μου εμπιστεύτηκε το λογότυπο της Hairway στην Αίγινα το οποίο να αναφέρω δίνεται μόνο σε άτομα εμπιστοσύνης με όραμα και που έχουν εργαστεί για την Hairway.

  • Η επιλογή εργασίας στο  χώρο της κομμωτικής από πού προέκυψε;


Από μικρός μου άρεσε ότι είχε σχέση με τα μαλλιά. Μου άρεσε  να βλέπω ανθρώπους με περιποιημένα μαλλιά. Κούρευα τον πατέρα μου όταν κοιμόταν και η μητέρα μου ήταν η πρώτη μου πελάτισσα, το πρώτο μου κούρεμα. Οι γονείς μου με βοήθησαν πολύ, πίστεψαν σε μένα και με προέτρεψαν να κάνω αυτό που έβλεπαν ότι μου αρέσει.
Πάντα αυτό είχα στο μυαλό να κάνω, έτσι αμέσως  μετά τη θητεία μου πήγα στη σχολή κομμωτικής.
Την κομμωτική την βλέπω σαν αγάπη, όχι σαν επάγγελμα.

  • Το ξεκίνημα σου στην Αίγινα ήταν για σένα ελπιδοφόρο;


Ανοίξαμε πέρυσι.  Ξεκινήσαμε χωρίς ραντεβού και ήμασταν γεμάτοι  από την πρώτη εβδομάδα. Συνεχίζουμε να πηγαίνουμε πολύ καλά, βέβαια ο χειμώνας είναι διαφορετικός στην Αίγινα. Είχα συνηθίσει στην Αθήνα να δουλεύω σε άλλους ρυθμούς, πολλές ώρες και με φόρτο εργασίας. Εδώ είναι διαφορετικοί οι ρυθμοί και είναι φυσικό για έναν μικρό τόπο. Φέτος μας πίεσε λίγο ο κορονοϊός, αλλά όταν ξαναανοίξαμε είχαμε εντυπωσιακή προσέλευση και καινούργιους πελάτες.

  • Ανάμεσα στο προσωπικό είναι και η σύζυγος σου η Τερέζα


Ναι, η Τερέζα είναι το δεξί μου χέρι, μόνος μου δεν  ξέρω αν θα μπορούσα να το υποστηρίξω. Είναι έμπειρη κομμώτρια, με 11 χρόνια πείρα, τα πάμε πολύ καλά μες στο χώρο, είναι ο άνθρωπος που μπορώ να εμπιστευτώ και βασίζομαι σε εκείνη. Στην ουσία έχω έναν τέλειο συνέταιρο, παρόλο που είναι δύσκολο να συνεργάζεται ένα ζευγάρι.

  • Παρέχει και κάποιες άλλες υπηρεσίες το κομμωτήριο;


Ναι, κάνουμε μακιγιάζ και περιποίηση νυχιών. Βεβαίως θα λύσουμε οποιαδήποτε απορία του πελάτη σχετικά με την υγεία και τη φροντίδα των μαλλιών και θα δώσουμε συμβουλές για τα σωστά προϊόντα. Η Hairway χρησιμοποιεί τα καλύτερα brands της αγοράς στην περιποίηση των μαλλιών και του μακιγιάζ.
Στο χώρο μας, έχουμε δημιουργήσει ένα Coffee Station, όπου ο πελάτης μπορεί να κάτσει να πιει τον καφέ του και να αισθανθεί άνετα και χαλαρά.

  • Συγκριτικά με την Αθήνα, οι πελάτες στην Αίγινα είναι δεκτικοί στις αλλαγές;


Εδώ είναι δύσκολοι στο να τολμήσουν, δεν είναι σαν την Αθήνα, είναι μικρή κοινωνία και φοβούνται την κριτική για την εμφάνισή τους. Προσπαθώ να ξεκινάω από τον εαυτό μου για να παροτρύνω και τον άλλον, αν δεν τολμήσω εγώ δεν θα τολμήσει και ο άλλος. Έτσι έχουμε ξεκινήσει και με άντρες να κάνουμε αλλαγές στο χρώμα των μαλλιών.  Μου αρέσει να κάνω καινούργια πράγματα και να δίνουμε ιδέες. Ανάλογα και με το ντύσιμο του πελάτη, να του κάνουμε ένα look που θα του ταιριάζει απόλυτα και να φύγει από εδώ χαμογελαστός. Πιστεύω δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα από το να φύγει ο πελάτης ευχαριστημένος.



Νέλλη Πετροπούλου

Ημερ. δημοσίευσης: 21-07-2020

Κατηγορία(ες): ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ->ΕΑΥΤΟΥ ΦΡΟΝΤΙΔΑ

Tags: συνέντευξη, κομμωτής