Συντάκτης της Huffington Post, διαβάζουμε σήμερα σε πολλά ειδησεογραφικά sites, εντυπωσιάστηκε λέει, από τις ομορφιές της Αίγινας και αφού τις περιγράφει, τις φωτογραφίζει,  παραληρεί αναφωνώντας "ώπα" και κλείνει το άρθρο του προτρεπτικά: "Οπότε, φεύγουμε για Αίγινα, έτσι;».

Εκτός όμως από το συγκεκριμένο αμερικάνικο μέσο ενημέρωσης, παρατηρούμε τον τελευταίο καιρό πολλά δημοσιεύματα για το νησί μας, σε ελληνικό 
και διεθνές τύπο. Σχεδόν καθημερινά, αν ψάξουμε καλά την ειδησεογραφία, είτε έντυπα είτε στο internet, θα βρούμε από μια μικρή αναφορά έως ένα εκθειαστικό άρθρο συνοδευόμενο με φωτογραφικό άλμπουμ για την Αίγινα.

Με όλα αυτά τα δημοσιεύματα, να συμπεράνουμε ότι έχουμε πουλήσει τόσο καλά το "τουριστικό μας προϊόν" και έχουμε προβάλει αρκετά την ιστορικότητα του νησιού μας;
Λέτε να έπιασαν τόπο, εκείνα τα 70.000 ευρώ της ΔΕΗ για την τουριστική μας προβολή και η διαφημιστική προσπάθεια της κας K. Μουτσάτσου, που έδωσε
 καλλιτεχνικά ό,τι είχε η κοπέλα;

Και αν ισχύει αυτό, όλοι αυτοί από όλη την Ελλάδα, όλες τις ηπείρους, που μας θαυμάζουν και μας ...απειλούν "ερχόμαστε", "φεύγουμε για Αίγινα", πού είναι; Ξέμειναν στα μισά;
Γιατί στην Αίγινα εγώ δεν τους βλέπω. Και δεν αναφέρομαι μόνο στην περιφέρεια του νησιού, αλλά και στα για πολλές ώρες άδεια τ
ραπεζοκαθίσματα των επιχειρήσεων της πόλης, όπως και στις άδειες ξαπλώστρες σε οργανωμένες παραλίες.
Και ήδη είμαστε στα τέλη Ιουλίου. 

Μήπως, λοιπόν, κάτι δεν κάνουμε από τη μεριά μας σωστά;
Μήπως τελικά το "τουριστικό προϊόν" μας μηδενίζεται, για παράδειγμα, μπροστά στην αποκρουστική θέα των σκουπιδιών μας;

Γιατί πέρα από τις φιλότιμες διαφημιστικές προσπάθειες υπάρχει κι η λαϊκή ρήση που λέει ότι ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο κι ό,τι αν του πεις, έχει ματάκια και βλέπει. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nέλλη Πετροπούλου