Και ενώ η μελωδική φωνή της Κλεονίκης Δεμίρη, μας ταξίδευε την πανσέληνο νύχτα της 26ης Αυγούστου έξω από τον αρχαιολογικό χώρο του Ναού της Αφαίας, δεν έλειψαν και τα ...παρατράγουδα της βραδιάς.

Πολλοί ήταν εκείνοι που ανέβαιναν στο Ναό της Αφαίας, όχι για τη συναυλία, αλλά  θεωρώντας ότι θα είναι ανοιχτός όπως οι περισσότεροι αρχαιολογικοί χώροι λόγω της ημέρας. Προς μεγάλη απογοήτευσή τους όμως ο Ναός της Αφαίας ήταν κλειστός και σκοτεινός.
Ένας παραθεριστής εκνευρισμένος μπροστά στη κλειστή πόρτα του αρχαιολογικού χώρου, θέλησε να κάνει τα παράπονά του στον δήμαρχο. Κατευθύνθηκε στην πρώτη σειρά των επισήμων και τα έκανε μεγαλοφώνως την ώρα της συναυλίας. Κάποιοι από το κοινό συμφώνησαν μαζί του, αλλά από την πρώτη σειρά δεν πήρε καμία απάντηση και η ερμηνεύτρια έσωσε την κατάσταση συνεχίζοντας το τραγούδι.
Μιλήσαμε  με τον παραθεριστή από τους Αγίους και ακούσαμε τα παράπονά του. Στη συζήτηση πλησίασαν και άλλοι επισκέπτες που συμφωνούσαν μαζί του,  ότι η συναυλία ήταν ένας λόγος παραπάνω για να είναι ανοιχτός ο ναός. Και ερώτημα των περισσότερων: "Τι νόημα έχει να γίνεται μια συναυλία έξω από το ναό αφού είναι αφώτιστος και δεν φαίνεται,  και μη επισκέψιμος; ".
Κάποιοι θυμήθηκαν  δρώμενα που έγιναν τα τελευταία χρόνια μέσα στο Ναό και ήταν οι μόνες φορές που τον είδαμε φωτισμένο.
Επίσης, κάτοικος της Βαγίας παραπονέθηκε πως ο Ναός της Αφαίας δεν φαίνεται πια από πολλά σημεία λόγω της ανάπτυξης των πεύκων. Και είναι κάτι που το έχουμε διαπιστώσει πολλοί, ιδιαίτερα από την πλευρά της Βαγίας. Όπως μας είπε επώνυμα, το έχει επανειλημμένα εντοπίσει στην δημοτική αρχή, χωρίς να υπάρχει αποτέλεσμα.

Και κάπως έτσι,  όσοι ανέβηκαν για τη συναυλία της Κλεονίκης Δεμίρη που ήταν στα πλάισια της 10ης Γιορτής Φιστικιού, χάρηκαν μια όμορφη μουσική βραδιά και όσοι ανέβηκαν για τον αρχαιολογικό χώρο έφυγαν δυσαρεστημένοι.


Νέλλη Πετροπούλου