Ακρόπολις 9.6.1957
Έτσι άρχισαν όλα. Η εκστρατεία της καλής εφημερίδας ήταν το εναρκτήριο λάκτισμα. Μετά από πενήντα πέντε συναπτά έτη η μηχανοργάνωση και τα “κομπιούτερ” έλυσαν το πρόβλημα κι έτσι οι πολίτες δεν παθαίνουν πλέον “έλκος στομάχου” (γιατί έχουν ανακαλυφθεί στο μεταξύ ένα σωρό άλλες παθήσεις ιατρικώς πιο προσοδοφόρες).
Εμπρός 25.1.1953
Κι επειδή δεν υπήρχε άλλη λύσις, όπερ και εγένετο. Το ΕΣΥ ήρθε αργότερα μεν, αλλά μέχρι κι ο Ομπάμα το ζήλεψε και μας αντιγράφει πλέον ασύστολα.

Αθηναϊκή 10.7.1965
Εντάξει, πέρασαν μερικά χρονάκια παραπάνω, αλλά σημασία έχει ότι έγινε το Μετρό. Κάτι σταθμούληδες έχουνε μείνει ακόμα, αλλά δεν τους ανοίγουν γιατί το όνομα Siemens είναι κακιά λέξη…
Ναι, η Αττική Οδός είναι. Θα αρχίσει λέει να κατασκευάζεται το 1974…
Δεν θα το χαλάσουμε τώρα για το αν είναι γέφυρα ή σήραγγα. Σημασία έχει το “συντόμως”
Απογευματινή 3.12.1974
Ακρόπολις 12.7.1978.
Αφού το εδήλωσε ο πρωθυπουργός…
Απογευματινή 28.6.1969. Ουδέν σχόλιον.
Έθνος 6.5.1955
Μέσα σε μια εικοασετία, ένα μεγαλόπνοο έργο επερατώθη..
Και το αξεπέραστο…
Έθνος 8.7.1952
Βέβαια η συντριπτική πλειονότητα αυτών που διάβασαν το ανωτέρω δημοσίευμα στο Έθνος του 1952 είναι σήμερα στα θυμαράκια.
Είτε έχοντας αντιδράσει, είτε όχι.
Εις το επανιδείν αγαπητοί..

























